TV4 och skidsändningar = NEJ TACK

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/skidor/article4188797.ab

Skulle nu TV4 köpa upp sändningsrättigheterna så är det ju synd för de kommer verkligen inte att göra programmet bättre vilket SVT lyckats göra för varje säsong. Många gånger så tycker jag att de inte har de bra komentatorerna på TV4 och samtidigt vill de ibland göra det för tillkonstlat genom att vilja skoja till det, detta är ju fel då detta är seriösa utövare och som vill tas på ett seriöst sätt. För kolla vad som hände med andra program de startat som köpts upp av TV4 eler andra bolag, inte har de blivit bättre utan tvärt om. Så var det ju med tipsextra om ni minns. Vart det bättre ?? Svar Nej..

Däreot ställer jag mig frågande till om TV4 skulle förlora så många tittare för det är ju ändå så att man vill se sporten ellerhur. Jag skulle inte gilla att de tog över men skulle dock fortsätta kolla för det.

Hoppas nu att SVT får behålla sitt suveräna program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0