Hårda fasen

av viktminskningen påbörjas nu idag efter en kortare period av att vänja mig vid den nya dieten.
Tog och passade på att väga mig kom då fram till att jag väger 177 kg samt att mitt kroppsfett i % var 47 och kropsvattnet i % var 66 tillsist så var muskelmassan i % 37.
Då kan jag tala om för den som inte vet om detta med kropsfett så skall en normal man ligga mellan 12-20 % och man räknas som överviktig om man överstiger 25% som man medan en kvinna normalt skall ligga mellan 20-30% och räknas som överviktig om man överstiger 33%.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Fin sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 05:38:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0