Sport funderingar

Ja det har klagats och pratats om ryssar och doping. men det jag undrar och förvånas över är en norrman som ingen ens tänker tanken om att vara dopad verkar det som. Denna norrman är O E Björndalen som jag inte kan låta bli att fundera över då han inte gått så bra i världcupen i år och även ibland inte ställt upp ens, hur kommer det sig att han gör så. För kolla mång alopp i världscupen så har inte åkt lika snabbt som vanligt och varit riktigt dåligt sen nu i WM så har han dominerat med sin skidåkning, så jag kan inte låta bli att fundera över om han dopat sig inför WM och därför nu presterar så bra och iingen ens tänker den tanken då.

Sen måste ju sägas att Helena Är mycket duktig och stablil i sitt skytte. Kul tycker jag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0