Ledsen

Varför skall jag hela tiden såra de jag bryr mig om och inte lära mig av minna misstag.
Jag kan inte låta bli att reflektera över det hur jag nu sårar och förstör något så underbart som jag har...

Jag kan förstå att personen ger upp och inte orkar med mig det skulle jag me dha gjort om jag var i sama situation, dock har jag så svårt att tala om vad jag känner vilket jag inte kan förstå för jag kan skriva ner vad jag känner och har gjort det några gånger med dock slängt det lika fort som jag skrivit klart.

Skall nu ta steget och söka hjälp, vet att det inte kan rädda det jag har förstört. tyvärr. men det kanske kan göra att jag ialla fall kan bli bättre och förhoppningsvis i alla fall behålla en en viss person som vän.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0